beuty of world

beuty of world

Wednesday, July 28, 2010

AGASHI @ MAK CIK???

Mesti korang tertanya-tanya kan.. sapala agashi ni.. *untuk pengetahuan korang, agashi ni bukan sejenis mkn ataupun jenama baju k... jgn slah tafsir plak...

agashi = cik muda...

dh faham?   
hah, bagus2... ari ni aku nk cite skit psal bestfriend aku yg merangkap agashi aku...
*aku ni kira butler dia la... 
dari abad form 1 lagi, aku ska sngat panggil dia dgn bermcm2 panggilan...ni adlah list nma yang aku panggil dia..

  1. shou u guei!!  *shou u guei tu kura-kura la... bhasa cina..
  2. pau pei!!  *yang ni plak adlah 'sayang'.. hehe.. cina gak.. mmg dulu aku gila bhasa cina tul..
  3. chandu!!  *ni plak nma artis korea.. cute giler.. sbb dia minat mamat ni la.. aku start panggil dia chandu...
  4. baby!!  * eh! jgn pikir yang bukan2 plak.. aku panggil dia cmtu sbb dia mcm budk2 thn tu.. aku masih skakan boy ok...
  5. agashi!! * sbb? entah, sbb aku slalu treat dia cm cik muda la kot.. 
  6. last skali adlah mak cik!!  *aku dh tak panggil nma dia dh.. aku jerit makcik jer, terus dia kata 'ya!!' hehehe...
agashi aku ni sangatla dikagumi semua pelajar di smkk.. kenapa?? jom aku kasi tau skit tentang 
peribadi agashi aku ni...biodata agashi!!

nama: ............... *perlu ker korang tau.. 
nickname: agashi!
umur: .............. *korang rasa umur aku brapa? hah, cmtula umur dia gak...
blood type: O * pelik kan! jenis yang naughty, playful and tak reti nk duduk diam..
tahap genius: 180 *dia mmg serius genius... otak dia dh cm komputer dh...
kegemaran: korea *hehehe.. giler korea cm aku.. ni sbb dh kne virus aku la ni.., chocolate *cara paling snang klau dia mrajuk ngan korang,korang cma perlu belikan dia coklot.. conform dia maafkan korang.. senangkan.. hehe.. , painting *percaya tak yg dia ambil msa 4 minggu untuk siapkan 1 lukisan.. lmakan.. dh bleh pecah guiness record dh..,swimming *cita2 dia adlah untuk menjadi marine biologi.. cool kan.. cintakan nature agashi aku ni.. and piano *dia dh lepas gred 5 tau... jgn main2 ngan agashi aku ni..

tinggi : erm... dlm 150 cm kot... *yang aku tau.. dia lebih rendah dri aku..
berat : 35-36 kg..
sikap: naughty sangat *rasanya depan aku jer kot.., kadang2 pendiam *disebabkan sikap dia ni.. orang ingat dia ni ulat buku.., cepat bimbang *klau dia hilang pembaris dia pun akn menyebabkan dia tak bleh nk duduk diam.., perangai cam baby *sbb tu la aku lyan dia cm baby.. manjakan dia lbih skit... hehehe.. kwn aku yang lain2, jgn mrah yer.. aku pun suka korang gak..

hah.. tula serba sedikit tentang agashi kesayangan aku.. 
percaya tak! kitorang sekolah rendah sekali, kelas sekali, tapi tak pernah bercakap pun...

masuk form 1, brula kami tau yang kami dulu pernah kelas and skolah sekali..
lepas 3 thn, brulah kami jdi rapat cm sekarang.. nk kemana pun mesti sekali.. klau tak jumpa akan rindu plak... *eh, cm aku tngah tulis psal boyfriend aku plak.. silap2, korang jgn salah faham k.. ni psal kawan baik aku ok..

   oklah, rasanya setakat tu jerla aku ceritakan psal agashi aku ni... kang aku citer lbh2, jadi lain plak.. oklah.. aku chau dulu... bye!!     
   
  
















     

No comments:

Post a Comment